pondělí 30. května 2011

Sentimentální vzpomínky na MOŘE....



Mušličky které jsem si nazbírala loni u moře v Italii jsem si nalepila na polystyrenové koule. Vetší majáček je udělaný ze staré rezavé plechovky a teď mi dělá iluzi přístavu na balkoně:-)



 
Udrátovala jsem si zapichy a na zbytky ryfloviny mi pomohla namalovat vnučky....:-):-)


 
Obkreslený a malovaný svičník podle časopisu lihovými barvami na sklo.

12 komentářů:

  1. Dajo, já mít takovou výzdobu, tak dost ušetřím - nemusela bych ani jezdit k moři. Moc milé dekorace, přičemž majáček z plechovky mě úplně nadchnul! Je to skvělý nápad! Krásný začátek týdne přeje Vivi ;-).

    OdpovědětVymazat
  2. Dajo, prima napad s morskou vyzdobou. Plechovka ala majak je super. Opravdu super letni arangement. Krasny letni vecer, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. Dají,
    maják je úžasný!!
    Máš krásné mořské zátiší! :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Dajo, ty se umíš správně "vyřádit", pěkně si ty posbírané poklady využiješ. Mě se mušle a kameny válí ve velké váze. Ten plechovkový maják je super :-)) Ditta

    OdpovědětVymazat
  5. Jééj, ako milo nadekorované:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  6. Díky,za milé komentáře,mám velkou radost,je to supr adrenalin!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Dajo,děkuju ti za milou návštěvu u mě a za radostný komentář! Jsem nadšená, že máš zrcadlo, do kterého se tvůj děda díval 97 let, mám úplně husinu ;-). Hrozně se těším, až ho vyfotíš (už aby to bylo!) ;-). Ahoj, přeju krásný den. Vivi

    OdpovědětVymazat
  8. To je náádhera. Já jsem nebyla u moře asi 15 let, tak jsem zavzpomínala. Kráásné!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Daji,
    moc děkuju za komentář u mě. To víš, že jsem si tě přidala a moc ráda, je mi tu tebe skvěle a útulně.
    Už teď se MOC MOC těším na fotky zrcadla a svícnů, jsem napnutá jako před Vánoci, jak Tvé poklady vypadají ;-).
    Pa pa, krásný den, Vivi

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Dajo, až dneska jsme zjistila že tě vůbec nemám ve sledovaných a tak jsem to hned napravila. Máš úžasné tvořeníčko s mořskou tématikou.. krásný den Dita

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Daja, ja len ziram, co vsetko dokazes z tak jednoduchych a niekedy uz nepotrebnych veci, si uzasne vynaliezava a kreativna
    klobuk dole
    srdecne zdravim a krasne zazitky pri pomyselnom mori
    Emily

    OdpovědětVymazat
  12. Dáji, moc zdravím a chválím výzdobu.
    Z foteček dýchá vůně dálek...Jen vyplout :o))
    Jela bych hned :o)
    Hezký celý týden,Soňa

    OdpovědětVymazat