pondělí 16. května 2011

Další májové události!

Po dlouhé době jsme se odhodlali konečně předělat naší starou kuchyň. S troškou lítosti jsme počítali kolik tun potravin jsem zde připravila za ty léta pro naší 6 člennou rodinu :-). + pes a kočka....



To všechno jsme již vyhodili a čekáme na novou...




  Ještě přáníčko!




                                             Slavnosti i sladkosti z  pampelišek.





























Chytlo mě zase drátování.


 "Rajský strom života."

Houslový klíč pro našeho pana varhaníka,který mu bude sloužit jako záložka.













                                     Retro




















To byla móda,štíhlý pas...















Všechny obrázky jsou z velmi starých, módních časopisů.




 Letos nikam nepojedu, kvůli kuchyně tak už si dělám mořský útes:-)
 To jsem já jako mořská víla v natáčkách:-) lepila jsem tu příšeru půl dne...


Kaktusový hrneček okáček. Můj oblíbený!

20 komentářů:

  1. nějak mě zlobí PC,mám to roztahaný a neumím to opravit sorry Daja.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky, překrásné výtvory.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelé nápady:) Prajem, nech sa dielo kuchynské podarí:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Občas si ty stroje dělají co chtějí :-))
    Na to, že rozjíždíš předělávku kuchyně, jsi byla pilná.
    Pěkně jsi to nafotila a s tou příšerou jsi mě pobavila.

    OdpovědětVymazat
  5. Daja, si nielen všestranne nadaná, ale aj humorne naladená a tak to má byť
    aj naša kuchyňa je v podobnom stave, ale zatiaľ moji chlapi nikdy nemajú čas, neviem, či sa niekedy dočkám, ten výtvor z mušlí je super
    Emily

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Dají,
    těším se na fotky nové kuchyně!!
    Jak jsi mi psala - jako v kempu!! :o)))
    Tvůj mořský útes - ten je bezvadný
    a mořská víla v natáčkách - to je bomba!!!!!!
    Přeji úspěšnou předělávku kuchyně a ať Tě humor neopouští!! :o)))
    měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Dajo, zase jsi me prekvapila, ta vila a morsky utes jsou uzasni :o)Preji at Vam ta prestavba kuchyne rychle utika a dobre dopadne. Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Dájo, super fotky, super nápady, jako vždy. :-) A nová kuchyň bude stát určitě za to... Měj se krásně, Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Moje předrahé,virtuální kamarádky jste to Vy které mi pomaháte a inspirujete!!!!!!!Já jsem ranářka,jinak bych nepřežila..neumíííííííím smajlíka takže HIHIHIHInebo CHICHICHICHI!Už se budu na vás koukat a moc se radovat co je u Vás nového:::::Daja

    OdpovědětVymazat
  10. Dajo, přeju ať se kuchyńka podaří a a´t to moc dlouho netrvá, a raduješ se a vaříš už v NOVÉ...jinak moc chválím tvoje dílka, mě zaujal hlavně ten houslový klíč, taková nádherná titěrná práce...jsi šikula!!!!...pěkné dny ...Radka :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Radu,jsi taková jemná duše,asi máš ráda hudbu jako já,díky ....

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Daji.Nové kuchyni fandím,změny jsou fajn.Ty jsi s lítostí počítala množství jídla,co prošlo za ta léta Vaší kuchyní a mně hned napadlo kolik hodin jsi ztrávila na tomto místě.Proto si zasloužíš změnu,aby se ti stále v kuchyňce líbilo.Krásný víkend.Lena

    OdpovědětVymazat
  13. Leničko ahoj,mám opravdu důvod k zamyšlení jedno je ale jisté, víc hodin už to nemůže být protože už tady nebudu ale nějaký ten řízeček to asi ještě bude,zákuseček a kafíčko také mám totiž mlsný jazýček tak hezký víkend a slunce v duši....Daja

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Dajo,
    pampeliškový med je mňamka. Předloni jsem ho dělala, ale nějak mi zcukernatěl. Obrázky, drátování je taky moc hezké a kuchyň si určo zasloužíš.
    Hezký víkend přeju. Papa Lenka

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Dáji, po Tvém překrásném komentáři u mne, za který moc děkuji, honem běžím k Tobě se pokochat.
    Je tady tolik moc hezkých věcí k vidění...
    Med je velká dobrota a máme ho moc rádi. Ještě jsem ho takto nikdy nevyráběla...tak snad někdy :o)Drátování je velmi pěkné...k nové kuchyňce moc moc gratuluji a přeji nádherný víkendík. Ahojky Soňa

    OdpovědětVymazat
  16. Leničko a Soničko vy jste hodnoučké a přejícné!!!!!Je to tak velká vzpruha mít takové ůžasné tvořilky ,prostě paráda dííííííky.....Daja

    OdpovědětVymazat
  17. DÁJUŠKO, TOLIK KRÁSNÝCH VĚCIČEK A PARÁDNÍHO TVOŘENÍČKA. NEVÍM KAM MÁM KOUKAT DŘÍV.
    RETRO OBRÁZKY JSOU ÚŽASNÉ A TVÉ DRÁTKOVÁNÍ MOC HEZKÉ.
    PAMPELIŠKOVÝ MEDÍČEK JSEM TAKÉ DĚLALA. JE OPRAVDU VÝBORNÝ.
    PŘEJI SPOUSTU ELÁNU DO DALŠÍHO TVOŘENÍ A DALŠÍ PRÁCE.
    MĚJ SE PĚKNĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Dajo, a teď mi poraď, na co mám reagovat dřív! Tolik fotek a tolik inspirace!
    ...už se těším na fotky z nové kuchyně
    ...pampeliškový ráj
    ...drátování v tvojí podobě mě nadchlo - strom života je dokonalý, úžasný, jéééé!
    ...retro obrázky? tak to už je moc! nadšením tu pískám a výskám!
    Shrnutí: úžasné, nápadité, vyvolávající nadšení a ochichání! :-D Krásný den Tobě i celé Tvé rodince! Vivi

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Dajo,
    moc krásné tvoření jsem našla u tebe na blogu.Pampeliškový med tiše závidím a na novou kuchyň se teda těším moc!

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  20. Dajo tolik inspirace a tvoreni, jsi sikulka! Preji hodne zdaru pri renovaci kuchyne, hezky den preje Monika.

    OdpovědětVymazat