středa 28. listopadu 2012

Moje milé,

určitě se dočkáte ukázek mého předvánočního tvoření, ale nyní musím splnit slib, tak odpovídám na otázky, které se mi nezdají zbytečné pokud pomohou k tomu, abychom se lépe poznaly. Nominovaly mě Maru K., Renátka a Majunka. 


Musím si to zkrátit, odpovím na 11 otázek od první, která mě nominovala:

1) Mé šťastné číslo je 7.
2) Jaké zvíře mám ráda? Je kůň- pro jeho šlechetnost.
3) Jaké je mé životní krédo? Přej a bude ti přáno.
4) Jaký sport? Nemám ráda kolektivní sporty, můj sport je jezdectví.
5) Z čeho mám radost? Když jsou všichni zdraví a v pohodě, to mi stačí.
6) Jakou mám ráda relaxační činnost? Snění.
7) Co je pro mě absolutně nepřijatelné? Je to vražda a týrání.
8) Čeho se těžko vzdávám? Jídla a pití, držení diety.
9) O co se hodně snažím? O to, abych nikdy nelhala.
10) Jestli mám ráda tradice a zvyky české nebo importované? Zásadně ryze české.
11) Co je pro mě štěstí? Štěstí se trošku bojím.

Teď vám prozradím něco o sobě:

1) Ujíždím na višních v čokoládě a tradičním turkovi.
2) Jsem zrozenec býka, to říká vše.
3) Neprozradím nic nového, ale miluji staré harampádí!!!
4) Mám z duše ráda vážnou a chorální muziku.
5) Miluji moře, písek, kameny, sluníčko.
6) Ráda se toulám po starých kostelích a hřbitůvkách.
7) Mezi mé velké záliby patří vázání kytic, nejraději však vážů jen z travin. Působí to na mě kouzelně.
8) Nemám ráda nekonečně užvaněné lidi, kteří mluví jen, aby mluvili.
9) Pokud si mám vybrat nějaký šperk sáhnu po štříbře.
10) Momentálně mám oblíbenou barvu bílou, ale mění se to.
11) Mým absolutní vzorem v lidství je Jan Pavel II.


Tady je 11 otázek pro blogerečky, které budu nominovat:


1) Jakou preferujete hudbu?
2) Jaký máte sport?
3) Raději sáhnete po knize nebo časopise?
4) Která zem je vaše nejoblíbenější?
5) Zajímá mě jestli máte na Vánoce tradičního kapra a bramborový salát?
6) Jakou barvu máte rády vy?
7) Jaké roční období máte v oblibě?
9) Bojíte se výšek?
10) Preferujete hory nebo moře?
11) Pijete raději čaj nebo kávu?
  
Nominace: Dittka- http://mujblogjesimpl.blogspot.cz/
                Lezartz- http://lezarts-renata.blogspot.cz/
                Zdislava- http://dpoklady.blogspot.cz/
                Letitia- http://letitia-tiba.blogspot.cz/
                Iveta- http://lenaahan.blogspot.cz/
                Emily- http://rexona-domov.blogspot.cz/
                Markéta- http://marketatrpisovska.blogspot.cz/
                Jarmila- http://domovufortny.blogspot.cz/
                Nanika- http://vonadomova.blogspot.cz/
               Ajka- http://ajka-uajky.blogspot.cz/
               Janach- http://janachv.blogspot.cz/

Přeji vám hodně trpělivosti při odpovídání na mé otázky, ale není to povinné. Je to na vašem uvážení. V nastávající době adventní by to mohlo být malé zastavení. Ahoj Dája



25 komentářů:

  1. Dájo, moc hezké odpovědi! Početla jsem si!
    Přeju pohodové odpoledne, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Daja, ďakujem za nomináciu, je to pre mňa pocta. Ja som nominovala predovšetkým začínajúce blogerky. Mala som pocit, že pootvorením niektorých z našich zatvorených dvierok by sme sa viac spoznali a navzájom si vymenili svoje skúsenosti a postrehy. Odpoviem na otázky, ktoré si pre nás pripravila, ale už ďalej pokračovať nebudem. Tvoje odpovede ma zaujali a tým sa len potvrdila Tvoja skvelá povaha. Tuším, máme veľa spoločných vlastností. Ďakujem krásne ešte raz. Emily

    OdpovědětVymazat
  3. Nooo , máme veľa spoločného :)))
    Nechcela som sa do toho veľmi zapojiť , ale keď som si prečítala
    čriepky o Tebe , pustila som sa do odpovedí ...

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné počteníčko.... a děkuji za šestou nominaci:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Zlatíčka,píše mi PC,že už mám doblogováno,můj 3letý blogísek je plný,musím založit nový...bude to:http://daja2-duha.blogspot.cz Těším se...Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pomôže to vôbec? Myslela som si, že na blogspote je jeden účet na osobu a koľko blogov si vytvoríš, na kapacite nič nezmení. Niekto to tiež nedávno riešil, a radili mu (jej), zmenšovať fotky, alebo si založiť účet na picasa. (Ja to mám tak, a fotky dávam 600x450px. Viac netreba.)
      Ale ak to pomohlo, tak super. Hneď si tvoj nový blog pridám do zoznamu sledovaných. :)

      Vymazat
  6. Dajeczko, gratuluje wyróżnienia! Miło było jeszcze czegoś sie o Tobie dowiedzieć :-) Ja tez jestem z pod byka, kocham słońce i robienie bukietów. Moja ciocia mówi, że juz jak byłam malutka robiłam bukiety. I tez nigdy nie lubiłam być na diecie :-)
    Buziaki!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Dajo,
    hlásím splněno, koukni na příspěvek Kuchyňský kapsář.
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Dajo. S tím blogem a PC se to mému počítačovému domácímu odborníku nezdá. Jediný problém mohou dělat obrázky, které mají společný prostor na picasa (pokud ho máš) a když ho nemáš, tak velikost je 1GB, což je dost (je dobré si zkontrolovat velikost obrázků). Další omezení je počet článků na první stránce (úvodní stránce), který se dá snížit. Když tak mi pošli do emailu přesné znění té hlášky a možná to půjde i jinak, než zakládáním nového blogu.
    A ještě k těm dotazům. Ty odpovídáš na 2 x 11 otázek a posíláš jen 11 otázek. Nějak jsem to nepochopila. Poraď, jak na to. Měj se. Ditta

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Daja! Veľmi si vážim toho,že si ma nominovala a budem sa snažiť odpovedať na všetky tvoje otázky, ktoré si nám predložila.Problém mám s počtom,ty ich máš 11, ale mne chýba 8 v poradí :o)) Možno je to len v mojom PC, neviem.
    S pozdravom Iveta

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Daja! Píšem ti znova,stala sa mi totiž taká vec,že mi zmizol blog. Ešte keď som ti písala prvú správu som ho mala a keď som sa vrátila od teba už tam jednoducho nebol a hocičo robím neustále vypisuje, že error...
    Musím vyzistiť čo v takomto prípade robiť, zatiaľ ti bohužiaľ neviem odpovedať na tvoje otázky.. :o((
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  11. Dajo, hezky jsem si početla. Úkol snad brzy taky splním. Přeji Ti krásný duchovně prožitý advent. A sobě taky. Jestli můžu. Měj se hezky. Slávka

    OdpovědětVymazat
  12. Aj ja už hlásim splnenú úlohu. :)
    A želám veľa šťastia s novým blogom (resp. s hľadaním miesta na tomto starom).
    Pokojný advent
    Leti.

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši písla jsem Ti mejlíka, snad došel:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  14. Dáji, děkuji za nominace, tento týden snad na otázky odpovím.. Přeji Ti krásný a klidný adventní čas, Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Dájo,
    moc děkuji za nominování... Máš hrozně hezké odpovědi na otázky, úplně si mě krásně naladila.
    Přeji krásný adventní čas :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Dáji, přeji krásné Vánoce a šťastný nový rok.. Jana

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Dajo,

    přeji Ti do nového roku jen to nejlepší! Zdaví, štěstí a moře lásky ♥ Marie

    OdpovědětVymazat
  18. Mila Dajo, nemuzu se dostat k tobe na blog, kdyz kliknu na odkaz na tve stranky, vidim tvuj blog (novy?) ale naskoci zprava, ze nejsem clenkou tveho "kruhu". Nevim, co to znamena,ted jsem se sem proklikala prez komentar, ktery jsi zanechala pred mnoha mesici. Prosim, zkontroluj si tve nastaveni a pridej mne do okruhu svich pratel. Moc zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  19. Zdravím od lesů, copak se děje, už tu dlouho nebyl nový příspěvek, doufám že není nějak zle? Přejem všechno dobré.

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Dájo, nevím, jak se mám dostat na tvůj nový blog Daja 2.
    Když na něj kliknu, zobrazí se mi stránka blogger a tím veškerá připojení na tebe končí.
    Moc tě tedy zdravím a kdyby jsi věděla, jak na to budu ráda.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Dájo, máš nový blog? Já jsem si svůj omylem smazala (Bydlení ve 3D) tak jsem musela založit nový, opět 3D :-)pošli mi link na jankovice13@seznam.cz dííííky Jana moc Tě zdravím:-)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Dajo, stale me nejde dostat se k tobe. Google+ me pise, ze se se mnou "nedelis" o zadne informace a tvuj blog je me uzavreny. Prosim podivej se na nastaveni a umozni mi vstup na tve stranky. Moc zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat