středa 24. října 2012

Podzimní mix








Nejen práci živ je člověk :-D. Náš chrámový sbor byl pozván do Olomouce zazpívat při mší svaté. Nádhera tohoto chrámu nás všechny okouzlila. Dostali jsme se i do tajemných prostor, kde se běžný návševník jen tak nepodívá.









Chvíli nostalgie nám navodily fotografie z dob, kdy ještě mezi námi byl všemi milovaný, blahoslavený Jan Pavel II. Byla jsem u toho, když tento chrám poctil svou návšěvou. Moc ráda na něj stále vzpomínám.








 
Chtěla jsem vám také představit u jakých nádherných varhan jsme zpívali. Ten človíček co u nich sedí je náš vynikající sbormistr a varhaník :-D. Má s námi obrovskou trpělivost,i když jsme jen chrámový sbor :-).













Na závěr po dobrém obědě jsme navštívili arboretum v Olomouci. Bylo tam moc hezky, některé stromy byly 300 let staré- to je věk, že? :-D Co vše nejspíš viděly? Děkuji vám, že jste vydržely až sem :-D :-D a nebolí vás nožky...:-DDD

18 komentářů:

  1. Droga Dajeczko, piękne zdjęcia, tyle w nich spokoju, cudowna Świątynia,a zdjęcia Jana Pawła II bardzo wzruszające. Aż się ciepło na sercu robi. Miałaś piękną wycieczkę.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie w ten piękny jesienny dzień!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné foto a nádherná místa!!! Krásná procházka s nožkama na stole u počítače:-D Děkuji:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Daja, teším sa s Tebou, že ste mali možnosť si zaspievať v takom krásnom chráme. Určite je to spomienka na celý život.
    "Pani kuchárka" musím popozerať tekvicové recepty na Tvojom blogu, viem že ich máš veľa a určite sú veľmi dobré.
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera-chrámy mám moc ráda-jsou skvostné a člověk si v nich uvědomí svou maličkost a to ve všech směrech!!

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Dájo,
    co ty všechno nezvládáš! :-) Chrámové sbory mám ráda a dokonce občas i přiložím hlasivky k dílu, ale protože se toho času nedostává, tak je to jen sporadicky.
    Přeji hezké podzimní dny
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  6. Dájo to je krása :o) moc děkuju za krásné zasnění se :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Dajo, tak ty jsi zpěvačka z chrámového sboru? Tak to je krásný. Já zase zpívám v našem kytarovém. Svatý Kopeček je pro mne taky spojen s návštěvou námi milovaného Jana Pavla II., bylo to tam úžasné. Díky za připomenutí. Slávka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Dajo potěšila jsi mi srdíčko krásnýma fotečkama...moc pozdravujííí)))

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Daja. :)
    To bola veru krásna návšteva, naplnená krásnymi zážitkami a milými spomienkami... Veru pekný kostol majú v Olomouci. Aj arboretum, tie zatočené mosty ma vždy fascinujú. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky, málem jsem z nich cítila i vůni kadidlo. Musel to být ohromný zážitek!

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Dájo, děkuji ti za milou návštěvu. Jinak natírám barvou univerzální Classik hedvábě matná a kupuji jí v OBI.
    Měj pohodový víkend Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Dajo. Krásně jsi to nafotila. Olomouc mě láká, myslím, že jsem tam nikdy nebyla (jestli ano, tak jako malé dítě), ale snad se mi někdy poštěstí. Měj se pěkně, dneska bíle (aspoň tady je dost naváto). Ditta :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Moje přemilé jsem ráda,že jste tak hezky ocenily vše co naší předci dovedli vytvořit z lásky v podstatě s holýma rukama!!!Kam se hrabe přetechnizovaný dnešek,jsem zvědavá čím se bude chlubit naše generace za 150let?????Daja

    OdpovědětVymazat
  14. Dájo, to je opravdu nádhera! Škoda, že vás taky neslyším zpívat!
    Děkuji, že si nás vzala sebou.
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Dájo, děkuji za prohlídku nádherného místa ... a slyšet Váš andělský zpěv za zvuků varhan musí být něco úžasného!!!
    Krásný večer ... pa Maru

    OdpovědětVymazat
  16. Mila Dajo, diky za hezky prispevek z trosku jineho soudku. Moc zdravim a preji pohodovy tyden, Monika.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Dáji, Baziliku Navštívení Panny Marie znám a už jsem ji i několikrát navštívila a stále mě dokáže ohromit svou krásou. Úplně ti závidím, že jsi viděla i zákoutí, která jsou obyčejným návštěvníkům skryta. Měj se hezky, Simona.

    OdpovědětVymazat
  18. Díky Dajo, za radu, při další krizi vyzkouším:-)

    OdpovědětVymazat