pátek 21. září 2012

Ciao Bella Italia:-)







Moje srdeční záležitost dovolená v Itálii zkončila, bohužel:-) Přináším pár foteček pro Vaši radost, protože jsem na Vás také myslela. Zvlaště když jsem procházela krásné obchůdky, kdybych vyhrála milión, každé s Vás bych něco dovezla. Tak mám jenom mušličky, písek, víno a parmezán:-).













































 A už sbírám 50 Kč,- do kameninového džbánku ať mám na příští rok repeté:-). Doma mě čekala zarostlá zahrada a lihová aféra:-). Příjemný víkend!!!

22 komentářů:

  1. Jééé to je krásy-já bych také někam jela,letos jsme ani kvůli maželově pracovní vytíženosti nikde nabyli,tak snad příští rok bude také moře:-)Nádherné fotečky!!!Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Dajo, tak zase zpátky v realitě, viď. No Itálie mojí srdeční záležitostí moc není, jestli to není tím, že tam nejezdím odpočívat, ale pracovně! Měj se krásně Margit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Dajo,IT jsem se učila za pochodu, a je to konec konců taky dost podobné s francouzštinou, kterou CCA ovládám, takže naučit se hovorově IT nebyl problém. Bohužel jsem se neučila z učebnic, takže ani nemohu doporučit tu nej. Ale určitě se dá v obchodech s učebnicemi nějaká knižní pomůcka pořídit. Měj se krásně. Margit

      Vymazat
  3. Dajeczko, piękne zdjęcia, zazdroszczę Ci cudownego urlopu, ja kocham Italię - krajobrazy, smaki i zapachy.
    Z przyjemnością dzięki Twoim zdjęciom przeniosłam się do Italii.
    Pozdrawiam bardzo ciepło, dobrego weekendu!

    OdpovědětVymazat
  4. Dajo, vítej doma, v tvrdé realitě nesmyslné prohibice.
    Přivezla jsi si jenom samé dobré věci - horu vzpomínek, něco na tvoje neúnavné tvoření, víno a sýr (mimochodem, parmezám je nejoblíbenější sýr mého synka, na víno má ještě čas, ale já si rozhodně víno dám ráda).
    Ještě jdu pořádně prozkoumat tvoji fotoreportáž, aby mi nic neušlo :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Dajo, krasne prazdninove fotky, ze kterych sala volani dalek! Hm, jeste ze za par dni odletame, jinak bych musela zavidet :o) Uzijte si vinko i parmazan a my se budeme tesit na tve dalsi tvoreni... Hezky vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Dájo, vítám tě doma. Krom teplých radiátorů mě zahřály i tvé fotky... Je to krása, viď. Tak si dej vínečko a sýr (jé, to ti radí i Katka :o)) a sni a vzpomínej...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Dáji, to je nádhery!! Tiše závidím. Mně letos kamarádka dovezla z Itálie mozzarelu a dala ovoce, nektarinky a meloun! Tedy musím říct, že nic lepšího jsem nejedla a co vozí k nám, to je hrůza :((. Jsem ráda, že sis dovolenou užila a odpočinula si. Přeji krásné dny plné sluníčka. Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoooj! Vidím, že ste si užívali krásnu dovolenku. Takto koncom leta môže chutiť o to viac. :)
    Mňa osobne viac než obchodíky zaujali tie obrázky z pláže a pieskových výtvorov apod... Najviac sa mi páči úplne prvá fotka. ;-)

    Ďakujem za komentár u mňa a želám vám aj ďalšie radostné dni.
    Leti

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Dajo, krásně sis prodloužila léto. Vůbec se nedivím, že je to tvoje srdečení záležitost. Moje taky - moře a sluníčko miluju.
    Krásně jsi to všechno zachytila. A co se týká obchůdků, to bych si vybrala ty úžasný lampy. Ať Ti načerpaná energie co nejdéle vydrží, díky, že jsi se s námi podělila. Opatruj se. Slávka

    OdpovědětVymazat
  10. Veľmi pekné fotky , človek sa aspoň na chvíľku prenesie do
    iných zemepisných šírok .
    Pekný víkend :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moje milé děkují Vám za velmi milé komentáře,ráda bych ,aby se každý mohl těšit tím co má rád a užít si to!Je jedno kde to je a nemusí to být zrovna ani moc drahé!Krásný a pokud možno slunečný víkend.Daja

    OdpovědětVymazat
  12. Vítám Tě doma! Hlavně že sis dovezla parmazán, to je základ :-) To nemyslím ironicky, já si ho taky vždycky vozila (a nejen jeden kus). Fotky jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  13. Vítám Tě zpět doma Dájo...nádherné fotečky musela to být skvěle prožitá dovolené--přeju Ti nádherný první podzimní víkend .Martina

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Dájo,
    doufám, že jsi načerpala spoustu sluníčka a pohody do zásoby :-)
    Určitě se Ti budou hodit.
    Pěkný podzim a hodně kreativních nápadů
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  15. Mila Dajo, moc te po prazdninach zdravim. Dovolena musela byt uzasna a podle fotek soudim, ze jsi nejen odpocivala ale take cerpala inspiraci do dalsiho tvoreni. Uz se tesim, co nam ukazes priste :)

    OdpovědětVymazat
  16. Dajo, nádherné fotečky! Dovolená musela být úžasná, určitě jsi plná elánu a tvůrčích nápadů ... jen ta aklimatizace a návrat do reality bývá zapeklitý .... Je krásné, že jsi na nás myslela .... máš srdénko široké a plné lásky, zastav se u mne pro ocenění....
    Maru

    OdpovědětVymazat
  17. Řekla bych dobrá bilance, samé poklady, krásné fotočky a nádherné suvenýry, to vše k překonání zimy v pohodě:-) S tou zahradou jsme na tom stejně a navíc hory prádla atd... Ale lepší to nebude, tak se radujme z toho co máme:-D A je se na co těšit, počátek na příští dovolenou, už máš v pokladničce!

    OdpovědětVymazat
  18. DÁJUŠKO, VYDAŘENÁ DOVOLENÁ.
    MOC HEZKÉ FOTEČKY.
    JISTĚ JSI SI ODPOČINULA A NAČERPALA SÍLU.
    MĚJ SE PĚKNĚ A UŽÍVEJ SI BABÍ LÉTO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Dáji! Caorle - taky jsem tam byla a hned bych jela zase. Krásné fotky, mnohem hezčí než jaké jsem si přivezla já. Dáji, co ta 30-tá fotografie? Není z Řecka? Asi zafungoval šotek. :-) Měj se hezky, Simona.

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Daji.To je úžasný pozdrav blogerkám.Děkujeme.Fotečky mluví za vše, měla jsi se nádherně.Úplně na mě dýchlo teplíčko.Musím také podotknout,že ti to na fotce moc sluší....Krásná návštěva, já si to užila.Měj se moc hezky.Lena

    OdpovědětVymazat
  21. Krása a nádhera, i ty fotky nás dobíjí pozitivní energií:-)

    OdpovědětVymazat