pátek 9. prosince 2011

Výzdoba co dům dal:-)



Chléb náš ve zdejší dej nám....
Chlebíček má být na štědrovečerním stole, ať je ho celý rok dostatek, formičkami jsem vykrájela ozdoby, nechám je usušit a pověsím na vánoční stromeček. Na štědrý den opečené použiji do rybí polévky, dělám to každý rok a vnučky jsou nadšené....:-)






 I u nás byl čert, Mikuláš i anděl:-)Z čerta jsme měli patřičný respekt!!!Byl obrovský....anděl nám zatančil a Mikuláš nás obdaroval dobrůtkami. Svíčky ze špalíčků z břízy se mi líbily u Gabky tak jsem si je udělala podobně a ozdoby za okno jsem si udělala z obalu od kávy....











Ještě před vánocemi mě chytl rapl a začla jsem stěhovat svůj pracovní pokoj a dokonce jsem zvládla si natřít na bílo malý oblíbený kredenc:-)






Zvládla jsem natřít i pár dekorací a pro manžela jsem udělala stříbrný stromek z klíčů, matek, podložek, starých hodinek a jiného šrotu co se nachází v manželově pracovním stole:-) 
Moje milé, vydržme ve zdraví ten finish a shon....

24 komentářů:

  1. Dajo, kam ty na ty napada chodis... Hezke a netradicni dekorace. Kredenc se ti povedl a svicky jsou taky moc hezke. Akorat do finische mame jeste daleko, vzdyt jeste nejsme ani v polovicce adventu - na stesni! Hezky den, Katerina

    P.S.: Posilam pozdrav k nam do Beskyd, jsem Frenstacanka :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Dajo. S tím chlebem to je dobrý fór. Někde jsem takto viděla udělané jednohubky, tedy z čerstvého chleba, ne z toho usušeného. Jetlipak manžel pozná, že jsou to jeho poklady ze šuplíků :-)) Měj se pěkně předvánočně. Ditta

    OdpovědětVymazat
  3. Ditko pozná,otluče mi to o hlavu,zvlášt některé klíče bude postrádat.....hichicchichi

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, ty mu dáváš kapky. Takový poklad a ty mu ho rozfofruješ.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Daja, s tým chlebíkom, je to neuveriteľne krásne. U nás by neobstal, manžel zje všetok starý a hlavne tvrdý chlieb. Ja jem iba celozrnné pečivo a výnimočne na sviatky biely koláč. A tých pokladov koľko máš. Nádhera.
    Prajem stále toľko nápadov. Sú úžasné.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  6. Tady teda, dům dává hodně! Ale i paní domu:-D
    Já jen "čučím".

    OdpovědětVymazat
  7. Hallo dDada du hast super Ideen gefällt mir was du Alles zeigest ,wünsche dir einen schönen 3. Advend liebe Grüße karin

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Dájo, už si začínám zvykat, že ty tvoříš jako drak! Tolik báječných nápadů - vykrájených chleba, nádherná kredec a úplně pryč jsem z dárku pro manžela, to je naprostá bomba!
    Moc zdravím , Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Dajo, vykrajovaný chléb z formiček je výborný nápad. Myslím, že to zkusím také.
    Moc hezké to máš doma - krásné dekorace, obdivuji, jak se ti všechny povedly.
    Musím ti napsat, že tu krásně vyšitou dečku máme stejnou. Mne ji vyšívala moje maminka a tak teď ji o vánocích pokládách na stůl s láskou a velkou vzpomínkou.

    Měj krásnou adventní pohodu
    Iva

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné nápady, krásné výtvory, pěkné fotky..radost se dívat. Hezký víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  11. Moje milé, jste na mě mooooooooooc hodné,já jsem zas unešená z Vašich tvoření,každá do toho dáváte svoji vyjímečnou osobnost,je to prostě paráda,jak je mezi námi fajnové pouto,tak jsem moc štastná a zas se těším co hezkého uvidím !!!!!!!!!!!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný den Dajo, super nápady na tvoření. Moc se mi líbí ten vykrajovaný chléb. Přeji pohodový víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  13. S radosťou som sem zavítala aby som si pozrela, čo zas máš nové. Ten strom pre manžela ma uchvátil, ako si to všetko dala dohromady?
    A vykrajovaný chlebík mi pripadá veľmi krásny a povzbudivý. Rozmýšľam, ako zaradiť k našim zvykom niečo podobné. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Dajo, kam ty na ty nevšední nápady chodíš ? Přiznej se :-D Chichííí
    Kredenc je úžasná i vše ostatní. Pěju samou chválu. Minulé příspěvky jsou taky pastva pro mé oči. Jenom škoda, že nestíhám vždy komentovat. Však to znáš... malé děti a povinnosti jsou můj zloděj času. Přeji krásně prožitou adventní neděli a zase se zajdu k tobě pokochat. Pa
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  15. Pájo, vítám tě na mém blogísku,nevím jak Tě navštívit?Ráda bych!Daja

    OdpovědětVymazat
  16. Mila Dada mas nadherne blog moc rada tady koukam, a dik za komentar hezky tebe zdravim

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Dajo, dnes jsem tady u tebe poprvé. A ten vykrajovaný chleba mně rozesmál, to je skvělý nápad nejen na vánoce. Moje dcerka má vždycky problémy s jídlem, to bych jí to mohla motivačně vykrajovat i na snídani :-) Měj se hezky a když tak se zastav i u mně. Soňa
    http://vad-art.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. To si to dobre vymyslela s tým "stromčekom" pre manžela. Vyzerá akoby bol celý z tých kovových strieborných drobností. Si šikulka!
    Vďaka za vysvetlenie. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, ďakujem za link na môj blog :) ... vďaka nemu som zase ja objavila tento úžasný, krásny a inšpiratívny blog :) ... Jana

    OdpovědětVymazat
  20. Je to všecko moc krásný, ovšem ten vykrajovaný chlebík, to je bomba. Třeba letos bude našim dětem chutnat rybí polévka, když to udělám podle Tebe. Díky za nápad a přeji radostný adventní čas. Slávka

    OdpovědětVymazat
  21. Dagmarko z celého tvého blogu mě doslova přechází zrak,máš to tu nádherné a úplně na mě dýchá teplo domova.Chlebové vykrajovánky mě inpirují a s dovolením se budu opičit :-) Romana

    OdpovědětVymazat
  22. Mila Dada moc moc hezky den o dene u tebe koukam hezky tebe zdravim Karin dneska padla mokry snich a mam 2 stubnu Teplice ted je trochu bila haha

    OdpovědětVymazat
  23. Máš naprosto úžasnou vánoční výzdobu, jenom závidím. Ale úplně nejvíce se mi líbil vyzdobený lustr.

    OdpovědětVymazat
  24. Ty máš kredenc-tak to závidím!!!A ty dekorace-KRÁSA!!!Michaela

    OdpovědětVymazat