čtvrtek 13. října 2011

OCENĚNÍ

Děkuji za ocenění Lence Včelce a Emily z nostalgie. Trošku opožděně, protože jsem byla na semináři:-)
Ocenění posílám:
Amélii - auticekjeníček
Gabi - gabkin blog
Lezarts - lezarts
Ivetce - Duby
Helence - Helens home
Emily - nostalgia 
Ditce - Simpl
Rene - bila fuksie
Vlaďce - Pasli ovce valašky
a 10 poslední všem mým milým, šikovným, obdivuhodným dámám, kterých si velmi vážím a děkuji jim tímto za každodenní radosti, když otvírám jejich skvělé blogy. 

6 komentářů:

  1. Mooc děkuji za ocenění, udělala jsi mi velikou radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Dajo,
    velká gratulace. Máš krásný a moc milý blog a ocenění si zasloužíš všema deseti! Tak teď jen neusnout na vavřínech, ačkoliv - to u Tebe nehrozí! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Dájo, děkuji za ocenění. Hodně štěstí při dalším krásném tvoření! René

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Dajo. Díky za to ocenění, vlastně bych měla poděkovat tvému muži, když mu ta terina tak chutnala, že si na to hnedle vzpomněl. Doplnila jsem to do toho svého článečku "roztomilý blog", kde jsem ještě připsala něco k tomu textu lovely-roztomilý. Ditta
    Jo, ještě jsem ti napsala něco málo u té dýňové poblívky :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Daja! Ďakujem moc za ocenenie! Veľmi si toho vážím!!! Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji, gratuluji...:-), ale už jsem si říkala, kepak ses nám zatoulala?

    OdpovědětVymazat